;
عضویت العربیة English
امام علی علیه‌السلام: برترین جهاد آن است که انسان روز خود را آغاز کند در حالى که در اندیشه ستم کردن به احدى نباشد. من لا یحضر الفقیه، ح 5762

بازدید : 51 بار

سه‌شنبه، 14 شهريور 1396

بارداری

نیلوفر ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 27 ساله )

باسلام من سه ساله قرص سیتالوپرام مصرف میکنم به همین دلیل نخواستم باردار بشم به زور بیستا کم کردم الان چهل میندازم چیکار کنم قرصم نمیتونم که نخورم الانم باید باردار بشم چون وقتش داره میگذره ناامید شدم راهنمایی کنین


مشاور (دکتر علیرضافیروزفر - )

قطع مصرف داروهاي اعصاب و روان ، بايد به تدريج و پله پله باشد و حتماً تحت نظر پزشك تا در صورت بروز عوارض، انرا مديريت كند
حاملگي با مصرف اين دارو تداخلي ندارد، ولي بهتر است در سه ماهه سوم حاملگي مراقبت ها بيشتر باشد

ارسال نظر شما

• با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود پایگاه تاثیر کاملا موثری ایفا می کند لذا خواهشمند است ما را از نظرات ارزنده ی خود محروم نفرمایید.
• نظر شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت قرار داده می شود.
• نظرات کوتاه مثل "خوب بود" و "عالی بود" و... و نظرات تکراری تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• متن نظر شما میبایست حداکثر 1024 کاراکتر باشد.